CKPT 45 transmite pe server în timp real date cu privire la amplasarea și exploatarea technicii. | |
DUT-E măsoara cu exactitate nivelul de combustibil din rezervoarele a transportului. | |
DFM măsoara consumul de combustibil în motoarele autoturismelor, tractoarelor și alte. | |
CANCrocodile furnizează date de activitatea a vehiculului fără a interfera anvelope în sine. | |
1708Crocodile obține date de la canalul J1708 fără conexiune electrică cu canalul în sine. | |
NozzleCrocodile: controleaza fluxul de combustibil (benzină și gaz) consumat de motor. | |
Senzor pe ax este conectat lamonitorizarea transportului terminale. | |
Monitorizarea sarcinii pe osie: afișarea sarcinii pe osie și avertizerea privind depășirea greutății maxime pe osie. | |
Terminal GALILEOSKY: fixează cei mai importanți parametri de utilizare a vehiculului. | |
DUT-E GSM: senzor de măsurare a nivelului de combustibil. | |
DUT-E SUM: - sumarea volumului de combustibil din mai multe rezervoare. | |
Debitmetrul diferențial DFM: în cazul în care este imposibilă instalarea contorului de combustibil cu o singură cameră. | |
Citirea datelor din magistrala vehiculului - MasterCAN: schimbul de informații între dispozitivele electronice si sistemele de control. |
Adresati o intrebare
DUT-E USM este proiectat pentru a totaliza datele senzorilor nivelului de combustibil, instalate pe vehicul cu două sau mai multe rezervoare.Terminalul de monitorizare a transporturilor primește informații cu privire la cantitatea totală de combustibil (în litri), din toate rezervoarele. Astfel, toată cantitatea de combustibil din rezervoarele automobilului va fi afișată ca un singur rezervor.
Pentru a monitoriza nivelul de combustibil într-o mașină cu două rezervoare trebuie instalate două sonde nivel de combustibil DUT-E 232 sau DUT-EAF și un sumator. Terminalul GPS primește datele privind cantitatea totală de combustibil (în litri), din cele două rezervoare.
Pentru măsurarea nivelului de combustibil din trei sau mai multe rezervoare, se instalează cu un sumator mai puțin decât numărul de senzori nivel de combustibil, în acest caz, senzorii sunt conectați prin metoda cascadă: primii doi senzori sunt calibrați cu primul sumator, iar următoarea sondă adaugă datele cu privire la volumul de combustibil din rezervor cu sumatorul precedent.